ActualitateLocal

De teama infectării cu coronavirus, instituțiile vasluiene încurajează plata online

Tot mai multe instituții ale statului din județul Vaslui informează populația că în această perioadă, când apar tot mai multe cazuri de coronavirus pe teritoriul României, că pot achita debitele și online.

Pentru evitarea răspândirii infecției COVID-19, Primăria Vaslui încurajează achitarea online a obligațiilor fiscale, fie prin internet banking, fie prin ghiseul.ro.

”Municipiul Vaslui, prin S.N.E.P. (Sistemul Naţional Electronic de Plată) pune la dispoziţia utilizatorilor 2 secţiuni: una de plată cu autentificare, fiind necesare date de logare. Pentru a obţine aceste date, accesaţi secțiunea “SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagină ghiseul.ro si parcurgeți etapele: “Verificare CNP”- “Validare card”- “Trimitere e-mail cu datele de logare”. Pentru a vă achita obligaţiile, vă veţi autentifica în sistem, prin accesarea site-uluiwww.ghiseul.ro, veţi introduce numele de utilizator şi parola, selectând obligația de plată pe care doriți să o achitați; şi cealaltă, fără autentificare. Pentru secţiunea de plată fară autentificare nu sunt necesare credenţiale (nume de utilizator şi parola), însă nu este disponibilă consultarea în timp real a obligaţiilor de plată şi istoricul tranzacţiilor, astfel putând fi plătite doar taxe şi impozite al căror cuantum vă este deja cunoscut. Pentru informații suplimentare, puteţi să ne contactaţi prin e-mail-ul instituţiei”, se arată într-un comunicat emis de Primăria Vaslui.

Și furnizorul de gaze din Vaslui limitează accesul cetățenilor la ghișee, pentru achitarea facturilor.

”Gaz Est va resticționa accesul abonațilorr în spațiile destinate casieriilor și relațiilor cu clienții pentru a evita aglomerațiile și pentru a minimiza riscul de răspândire a infecției. Astfel, începând cu data de 11.03.2020, în spațiile destinate publicului din sediile Gaz Est, vor avea acces MAXIM 5 PERSOANE odată. Încurajăm clienții Gaz Est să utilizeze METODELE ALTERNATIVE DE PLATĂ care le stau la dispoziție, respectiv: BANCOMATE și MULTIFUNCȚIONALE BANCARE; ACORD DE DEBITARE DIRECTĂ; INTERNET BANKING și MOBILE BANKING; PLATA ONLINE – LibraPay; Plata în centrele PAYPOINT și UN-DOI”, se arată într-un anunț al Gaz Est.

Și în cazul eliberărilor de documente, instituțiile statului încurajează varianta online.

”Fiecare școală va centraliza solicitările cadrelor didactice de eliberare a documentelor de către inspectorii școlari din Inspectoratul Școlar Județean Vaslui. Centralizarea se va face la Secretariatele instituțiilor de învățământ. Secretariatele vor transmite cererile/solicitările respective în format scanatla adresa inspectorat.scolar.vs@gmail.com; în cerere, se va indica adresa de e-mail la care se va transmite documentul solicitat. Cererile preluate de la adresa inspectorat.scolar.vs@gmail.com vor fi înregistrate la Secretariatul Inspectoratului Școlar și redirecționate către inspectorii școlari responsabili. Inspectorii școlari vor tipări, înregistra, semna și ștampila documentele rezultate și le vor transmite, în format scanat, la adresa indicată în cererea recepționată inițial”, declară șefii ISJ Vaslui.

Și la Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Vaslui se solicită comunicarea cu populația prin poșta electronică.

”Rugăm persoanele care solicită sprijinul AJOFM Vaslui, inclusiv al agentiilor locale pentru ocuparea fortei de munca Vaslui, Birlad si Husi, să transmită aceste solicitări on-line, prin fax sau prin poştă (recomandat)”, anunță biroul de presă al AJOFM.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button