duminică , 29 martie 2020, 06:54
Home / Anunţuri / Măsuri de combatere, înlăturare și limitare a efectelor COVID-19 în sediul Consiliului Județean Vaslui, potrivit Dispoziției președintelui Consiliului Județean Vaslui nr. 74/24.03.2020

Măsuri de combatere, înlăturare și limitare a efectelor COVID-19 în sediul Consiliului Județean Vaslui, potrivit Dispoziției președintelui Consiliului Județean Vaslui nr. 74/24.03.2020

Începând cu data de 25.03.2020, se vor pune în aplicare următoarele măsuri de combatere, înlăturare și limitare a efectelor COVID-19 în sediul Consiliului Județean Vaslui:

  1. întreaga corespondență adresată consiliului județean se transmite prin mijloace electronice (consiliu@cjvs.eu, cjvaslui@cjvs.eu ) sau/și prin servicii poștale;
  2. în cazul unor situaţii excepţionale, în sediul Consiliului Județean Vaslui, accesul va fi permis doar către biroul registratură, în vederea ridicării/depunerii de documente, cu aprobarea președintelui consiliului județean;

Aceste situații vor fi anunțate în prealabil telefonic la numărul: 0335/361089.

  • personalul care intră în contact direct cu cetăţenii va purta mască și mănuşi;
  • plata taxelor și tarifelor locale se va face in conturile deschise la Trezoreria municipiului Vaslui:       
  • RO81TREZ65621160203XXXXX – taxe și tarife pentru eliberare de licențe și autorizații de funcționare;
  • RO72TREZ65621360250XXXXX – alte venituri;
  • dezinfectare permanentă a spațiilor din incinta consiliului județean.

În perioada stării de urgență, programul de lucru al aparatului de specialitate al consiliului județean este: 8⁰⁰-16⁰⁰.

Despre Ciprian Enache

Vezi şi

Primaria Municipiului Vaslui ANUNTĂ

MĂSURI PENTRU PREVENIREA POSIBILELOR ÎMBOLNĂVIRI CU NOUL CORONAVIRUS

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *